1161 Budapest, Csömöri út 157.
Tel.:+36-1-405-6653 Fax:+36-1-405-1378 E-mail: info@x-bike.hu
BMW alkatrészek és kiegészítők
1161 Budapest, Csömöri út 157.
Tel.:+36-1-405-6653 Fax:+36-1-405-1378 E-mail: info@x-bike.hu
BMW alkatrészek és kiegészítők

Újdonságok

G 310 R kipufogó

Mivel még nem nagyon lehet kipufogót kapni a kis BMW R 310 R modellhez így ma készítettünk egy egyedi kipufogót rá egy Laser HotCam dobbal. Nem csak szép lett de a hangja is rendben van. A gyári dob nem csak nagyon halk hanem nehéz is így sikerült pár kilót lefaragni a súlyából.

 

 

 

Megérkezett az új Magura HYMEC kuplung szett BMW F800-hoz

Rendelhető már az új BMW F 800 HYMEC modell

Az új Magura Hymec szett kisebb belső átmérővel készül mint az előző verzió így a működtető erő kb 20%-al lesz kevesebb a gyári BMW mechanikus verziónál. Az új verzió az összes F 800 modellhez használható 2006-tól egészen a legújabb F 850 GS 2018 modellig. A Hymec rendszer nem használható, felszerelhető F 800 GS Adventure kézvédője miatt mivel a kézvédő tükörhöz rögzítésének útban van a Hymec főfékhenger tartálya. A rendszer használható a gyári BMW kiegészítő kézvédőjével. A Hymec kuplungkar távolsága a kormányhoz széles tartományban állítható így mindenki a keze méretéhez tudja állítani. Az ára : 118,000.-Ft

 

Új Goodridge csatlakozók ABS fékrendszerekhez

Az egyre népszerűbb ABS fékrendszerrel szerelt motorokhoz a gyári gumi fékcsöveket eddig nem vagy nehezen lehetett Goodridge örök élet garanciás fékcsövekre cserélni amivel nem csak a fék adagolhatósága és nyomáspontja lett jobb de soha többet nem kell cserélni. A Goodridge ezért kifejlesztett egy új csatlakozót kifejezetten az ABS rendszerekhez.

 

 

 

Ezek a csatlakozók már elérhetőek a hazai forgalmazó X-Bike motoros boltnál is.

Wilbers futómű a BMW RnineT Urban GS modellhez!

Már rendelhető a legújabb Wilbers futómű újdonság a BMW RnineT Urban GS modellhez.

 

 

 

 

 

Progresszív első rugó szett, cartridge, ültetés, emelés, kormánylengés csillapító és személyre szabott hátsó rugóstag van a kínálatban, hogy mindenki személyre szabhassa legújabb kedvencét. Rövid lábú motorosoknak 25mm-s ültetés, magasabbaknak pedig 15, 30 vagy akár 70mm-s emelés is lehetséges amivel visszakapja a terep képességeit az alapvetően aszfaltra tervezett új BMW.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MRA újdonság

Itt vannak a legfrissebb MRA szélterelő plexi újdonságok.

Az új kis BMW G310 R-hez egy speciális „racing” plexit készítettek ami rendelhető víztiszta, füst és fekete színben és a felszerelő készlet része a csomagnak.  Ára: 39,900.-ft

https://www.mrashop.de/auswahl-nach-modell/bmw/g-310-roadster/bj-16-/6372/roadster-g-310-r-racingscheibe-nrm-2016

 

 

 

A 2014 előtt gyártott BMW F800 R modellekhez is már rendelhető a „racing” plexi víztiszta, szürke és fekete színben. Ára: 33,000.-ft

https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/bmw/f-800-r/bj-14/6415/f-800-r-racing-windscreen-r-2014?c=90006354

 

 

 

 

 

 

Rendeléssel kapcsolatban keresd az MRA plexik hazai forgalmazóját, az X-Bike motoros boltot.

MRA szélterelő plexik

A Német MRA szélterelő plexiket gyártó cég több, mint 25 éve indult és mára az egyik legszélesebb palettával rendelkezik a motorkerékpár plexik gyártásában.
A versenyzéstől a túra, a custom, a naked motorokig minden típusra tudnak 2-3 féle szélterelőt ajánlani.
A Német precizitás a tökéletes minőség garanciája.
Olyan csapatokat támogatnak, mint a többszörös Superbike győztes gyári Kawasaki csapat, de a MotoGP-be is beszállítók.

A Német MRA szélterelő plexik teljes kínálata már elérhető az X-Bike motorosboltban.

A termékek megtekinthetőek az MRA, vagy az X-Bike oldalán, részletekről-árakról pedig az X-Bike elérhetőségein lehet érdeklődni.

https://www.mrashop.de/modellbezogene-produkte/bmw/

Az alábbi oldalon megtekinthető az MRA cég szélcsatornás demója, ahol jól látható a szélterelő típusok közötti különbség:

MRA szélcsatorna demó

 

 

 

 

Wilbers újdonság

Épp csak most mutatták be a Kölni Intermot kiállításon, de a Német futóműspecialista Wilbers más el is készült az új BMW RnineT Scrambler futómű alkatrészekkel.
Több lehetőség is van akár növelni, akár csökkenteni szeretnénk az ülésmagasságot, de természetesen az eredeti magassághoz is többféle rugóstag választható.
Emelni 15mm-t és 30mm-t lehet, míg ültetni 25mm-t.
A Wilbers a 640 (húzó csillapítás 22 fokozatban állítható, rugóelőfeszítés állítható) és a 642 (húzó és nyomó-gyors és lassú csillapítás 22-22 fokozatban állítható, rugóelőfeszítés állítható) rugóstagokat ajánlja.
Opcióként rendelhető (X-PD) a mechanikus rugóelőfeszítés állítás, amiben nincs mi elromoljon és a súlya is kisebb elődjénél.
Természetesen az első futómű sem maradt érintetlenül, az új polírozott (zero friction) progresszív Wilbers rugókból kapott egy párat a hozzá passzoló Wilbers olajjal.
Mint minden Wilbers rugóstag ezek is a pilóta, az utasa és a csomagok súlyához pontosan beállítva érkezik 5 év garanciával.

Árakkal és további információkkal kapcsolatban fordulj bizalommal a Wilbers magyarországi partneréhez az X-Bike motorosbolthoz.

Laser kipufogó újdonságok

Az alábbi képeken megtekinthetőek a legújabb Laser kipufogók a BMW R1200GS és az RnineT modellekhez:

A Laser termékek -10% kedvezménnyel megrendelhetőek a magyarországi forgalmazónál az X-Bike motorosboltnál.

Wilbers Nivomat rugóstag család

Néha egy-egy régi találmány évtizedes szünet után újra felbukkan a piacon továbbfejlesztve, újraértelmezve -ilyen a Wilbers új terméke a Nivomat rugóstag is.
Az 1980-as években létezett már önszintező, Nivomat rendszerű rugóstag motorkerékpárokhoz, és micsoda kiváló találmányról van szó!
Az önszintező (magyarul a megadott magasságra a terheléstől függően önmagát automatikusan beállító) futómű ötletét a ZF-el fejlesztette tovább a Wilbers, felelevenítve az ötletet a mai motorkerékpárok számára.
A Wilbers Nivomat rendszer felépítése lényegesen kompaktabb az autókból ismert hasonló elven működő futóműveknél, a szériagyártás pedig hamarosan beindul a ZF Nordhornban található modern gyáregységében “Nivomat LDC” néven.
Az első Nivomat prototípust a idei kölni Intermot nemzetközi kétkerekű szakkiállítás keretein belül mutatta be a Wilbers működés közben. Elsőként a Suzuki Bandit 1250 modellhez lesz elérhető az új rendszer, de hamarosan a Harley Davidson Big Twin modellekhez, illetve a BMW GS és az ahhoz hasonló közkedvelt nagy túraendurók számára is kifejlesztik.
A Nivomat minden motoros szituációban kiváló komfortot és első osztályú irányíthatóságot szavatol, hiszen a motor hátsó futóművét érő terhelésre önműködően reagál bármiféle hidraulikus tekerőgomb működtetése, vagy elektronika nélkül.
Miután az utas felül a hátsó ülésre, felkerülnek a motorra a csomagok és ezáltal lényegesen összeül a motor hátulja, a Nivomat LDC rugóstag csupán néhány méter a futómű mozgását kihasználva többlet olajat pumpál önmagába, s így a rugóstagban megnövekedő nyomás által újra beáll  (“felpumpálja önmagát”) az eredeti magasságra. Így újra vízszintbe kerül a motor eleje és hátulja függetlenül a terhelés nagyságától.
Az így megnövekedett rugóstag belső nyomással természetesen a lengéscsillapítás mértéke is a terheléshez igazodik.
Ily módon a Wilbers Nivomat LDC a motoros beavatkozása nélkül önműködően képes garantálni, hogy minden körülmények között optimális legyen a motorkerékpár futóművének magassága és ezáltal geometriája, ami lényegesen megnöveli a motorozhatóság mellett a komfortot és a biztonságot.
A Nivomat rendszer természetesen rendelkezik a Német ABE típusbizonyítvánnyal.

A Wilbers termékek megvásárolhatóak a Magyarországi forgalmazó és szerviz partnernél az X-Bike motorosboltnál.


Az alábbi videó bemutatja a rendszert működés közben:

Wilbers világszabadalom az első teleszkóprugók felületkezelése terén!

Egy igen érdekes újdonságról számolhatunk be a Német futóműspecialista Wilbers-től:

Mi a vibrációs végmegmunkálás?

A vibrációs (vagy rezgetős) végmegmunkálás során a kezelt alkatrészt -például egy Wilbers teleszkóprugót- egy speciálisan erre a célra kifejlesztett kerámia alapanyagú csiszolókorongokkal teli rezgő tartályba helyezik.
A tartály mozgásából adódó vibráció során a csiszolóanyag és a munkadarab között fellépő surlódás hatására minden apró sorja és felületi egyenetlenség eltűnik a teleszkóprugóról.
A megmunkálás végeztével a munkadarab roppant finom felületet kap, szinte fénylik a simaságtól.
Teleszkóprugóink vibrációs megmunkálása során felületük durvasága nagyságrendekkel csökken, akárcsak a működésük során fellépő surlódás = Zero Friction.
Természetesen a megmunkálás hasonló végeredménnyel zárul a különböző erőforrás és váltómű alkatrészek esetében is.

A Wilbers versenyrugók akár azonnal, míg teleszkóprugóik októbertől rendelhetőek felár nélkül vibrációs végmegmunkálással.

Surlódáscsökkentés finommegmunkálás által -így jön létre az igazi “Zero Friction”, azaz nulla surlódású munkadarab…
Az eljárás különösen versenysportban és egyéb összetett felhasználás során jár előnyökkel, például egy váltómű finommegmunkálása után azonnal érezhetővé válik a fokozatok könnyedebb kapcsolása. Ezen felül a motorolajba kerülő nem kívánatos fémrészecskék száma is jelentősen csökken, ezáltal pedig érezhetően nő minden váltóalkatrész és csapágy élettartama. Ugyanez a hatás érhető el vezérműtengelyek és léptetővillák esetében is.
Az így kezelt első rugók nem szennyezik be a teleszkópolajat, így annak élettartama hosszabb, ahogyan a szimeringé és a teflon bevonatú csúszócsapágyaké is.
Az új felületkezelt alkatrészeket a Wilbers-BMW csapat 1 éve teszteli az IDM Superbike sorozatban, ahol egyre nagyobb sikereket érnek el!

A Wilbers termékek teljes palettája megvásárolható a Magyarországi forgalmazónál és szerviz partnernél:
X-Bike motorosbolt és szerviz

Hírek
Ünnepi nyitvatartás 2024 [2024.03.14. - 09:51] Ünnepi nyitvatartás 2023 [2023.12.18. - 16:32] Nyári szünet 2023 [2023.08.04. - 07:37] További hírek >>>
Újdonságok
LSL SlideWing [2022.09.12. - 09:50] Új fékcső adapter BMW modellekhez [2022.04.22. - 15:45] LSL bukócsövek [2021.03.31. - 14:08] További újdonságok >>>
Gyártók, beszállítok