Újdonságok
Újabb szélterelőkkel készült el a német MRA cég. Ezuttal a kis G310GS modellt vették szemügyre és készítettek hozzá a gyárinál jobb szélvédelmet biztosító plexiket. A túra verzió 34 cm magas így biztosítva sokkal jobb szélvédelmet a gyárinál és rendelhető víztiszta, füst és fekete színben 28,000.-ft-ért. A vario túra plexi 36cm magas és egy kiegészítő állítható plexivel rendelkezik, rendelhető víztiszta és füst színben, a vario túra ára 42,000.-ft.
Mivel még nem nagyon lehet kipufogót kapni a kis BMW R 310 R modellhez így ma készítettünk egy egyedi kipufogót rá egy Laser HotCam dobbal. Nem csak szép lett de a hangja is rendben van. A gyári dob nem csak nagyon halk hanem nehéz is így sikerült pár kilót lefaragni a súlyából.
Rendelhető már az új BMW F 800 HYMEC modell
Az új Magura Hymec szett kisebb belső átmérővel készül mint az előző verzió így a működtető erő kb 20%-al lesz kevesebb a gyári BMW mechanikus verziónál. Az új verzió az összes F 800 modellhez használható 2006-tól egészen a legújabb F 850 GS 2018 modellig. A Hymec rendszer nem használható, felszerelhető F 800 GS Adventure kézvédője miatt mivel a kézvédő tükörhöz rögzítésének útban van a Hymec főfékhenger tartálya. A rendszer használható a gyári BMW kiegészítő kézvédőjével. A Hymec kuplungkar távolsága a kormányhoz széles tartományban állítható így mindenki a keze méretéhez tudja állítani. Az ára : 118,000.-Ft
Az egyre népszerűbb ABS fékrendszerrel szerelt motorokhoz a gyári gumi fékcsöveket eddig nem vagy nehezen lehetett Goodridge örök élet garanciás fékcsövekre cserélni amivel nem csak a fék adagolhatósága és nyomáspontja lett jobb de soha többet nem kell cserélni. A Goodridge ezért kifejlesztett egy új csatlakozót kifejezetten az ABS rendszerekhez.
Ezek a csatlakozók már elérhetőek a hazai forgalmazó X-Bike motoros boltnál is.
Már rendelhető a legújabb Wilbers futómű újdonság a BMW RnineT Urban GS modellhez.
Progresszív első rugó szett, cartridge, ültetés, emelés, kormánylengés csillapító és személyre szabott hátsó rugóstag van a kínálatban, hogy mindenki személyre szabhassa legújabb kedvencét. Rövid lábú motorosoknak 25mm-s ültetés, magasabbaknak pedig 15, 30 vagy akár 70mm-s emelés is lehetséges amivel visszakapja a terep képességeit az alapvetően aszfaltra tervezett új BMW.
Itt vannak a legfrissebb MRA szélterelő plexi újdonságok.
Az új kis BMW G310 R-hez egy speciális „racing” plexit készítettek ami rendelhető víztiszta, füst és fekete színben és a felszerelő készlet része a csomagnak. Ára: 39,900.-ft
A 2014 előtt gyártott BMW F800 R modellekhez is már rendelhető a „racing” plexi víztiszta, szürke és fekete színben. Ára: 33,000.-ft
Rendeléssel kapcsolatban keresd az MRA plexik hazai forgalmazóját, az X-Bike motoros boltot.
A Német MRA szélterelő plexiket gyártó cég több, mint 25 éve indult és mára az egyik legszélesebb palettával rendelkezik a motorkerékpár plexik gyártásában.
A versenyzéstől a túra, a custom, a naked motorokig minden típusra tudnak 2-3 féle szélterelőt ajánlani.
A Német precizitás a tökéletes minőség garanciája.
Olyan csapatokat támogatnak, mint a többszörös Superbike győztes gyári Kawasaki csapat, de a MotoGP-be is beszállítók.
A Német MRA szélterelő plexik teljes kínálata már elérhető az X-Bike motorosboltban.
A termékek megtekinthetőek az MRA, vagy az X-Bike oldalán, részletekről-árakról pedig az X-Bike elérhetőségein lehet érdeklődni.
https://www.mrashop.de/modellbezogene-produkte/bmw/
Az alábbi oldalon megtekinthető az MRA cég szélcsatornás demója, ahol jól látható a szélterelő típusok közötti különbség:
Épp csak most mutatták be a Kölni Intermot kiállításon, de a Német futóműspecialista Wilbers más el is készült az új BMW RnineT Scrambler futómű alkatrészekkel.
Több lehetőség is van akár növelni, akár csökkenteni szeretnénk az ülésmagasságot, de természetesen az eredeti magassághoz is többféle rugóstag választható.
Emelni 15mm-t és 30mm-t lehet, míg ültetni 25mm-t.
A Wilbers a 640 (húzó csillapítás 22 fokozatban állítható, rugóelőfeszítés állítható) és a 642 (húzó és nyomó-gyors és lassú csillapítás 22-22 fokozatban állítható, rugóelőfeszítés állítható) rugóstagokat ajánlja.
Opcióként rendelhető (X-PD) a mechanikus rugóelőfeszítés állítás, amiben nincs mi elromoljon és a súlya is kisebb elődjénél.
Természetesen az első futómű sem maradt érintetlenül, az új polírozott (zero friction) progresszív Wilbers rugókból kapott egy párat a hozzá passzoló Wilbers olajjal.
Mint minden Wilbers rugóstag ezek is a pilóta, az utasa és a csomagok súlyához pontosan beállítva érkezik 5 év garanciával.
Árakkal és további információkkal kapcsolatban fordulj bizalommal a Wilbers magyarországi partneréhez az X-Bike motorosbolthoz.
Az alábbi képeken megtekinthetőek a legújabb Laser kipufogók a BMW R1200GS és az RnineT modellekhez:
A Laser termékek -10% kedvezménnyel megrendelhetőek a magyarországi forgalmazónál az X-Bike motorosboltnál.
Néha egy-egy régi találmány évtizedes szünet után újra felbukkan a piacon továbbfejlesztve, újraértelmezve -ilyen a Wilbers új terméke a Nivomat rugóstag is.
Az 1980-as években létezett már önszintező, Nivomat rendszerű rugóstag motorkerékpárokhoz, és micsoda kiváló találmányról van szó!
Az önszintező (magyarul a megadott magasságra a terheléstől függően önmagát automatikusan beállító) futómű ötletét a ZF-el fejlesztette tovább a Wilbers, felelevenítve az ötletet a mai motorkerékpárok számára.
A Wilbers Nivomat rendszer felépítése lényegesen kompaktabb az autókból ismert hasonló elven működő futóműveknél, a szériagyártás pedig hamarosan beindul a ZF Nordhornban található modern gyáregységében “Nivomat LDC” néven.
Az első Nivomat prototípust a idei kölni Intermot nemzetközi kétkerekű szakkiállítás keretein belül mutatta be a Wilbers működés közben. Elsőként a Suzuki Bandit 1250 modellhez lesz elérhető az új rendszer, de hamarosan a Harley Davidson Big Twin modellekhez, illetve a BMW GS és az ahhoz hasonló közkedvelt nagy túraendurók számára is kifejlesztik.
A Nivomat minden motoros szituációban kiváló komfortot és első osztályú irányíthatóságot szavatol, hiszen a motor hátsó futóművét érő terhelésre önműködően reagál bármiféle hidraulikus tekerőgomb működtetése, vagy elektronika nélkül.
Miután az utas felül a hátsó ülésre, felkerülnek a motorra a csomagok és ezáltal lényegesen összeül a motor hátulja, a Nivomat LDC rugóstag csupán néhány méter a futómű mozgását kihasználva többlet olajat pumpál önmagába, s így a rugóstagban megnövekedő nyomás által újra beáll (“felpumpálja önmagát”) az eredeti magasságra. Így újra vízszintbe kerül a motor eleje és hátulja függetlenül a terhelés nagyságától.
Az így megnövekedett rugóstag belső nyomással természetesen a lengéscsillapítás mértéke is a terheléshez igazodik.
Ily módon a Wilbers Nivomat LDC a motoros beavatkozása nélkül önműködően képes garantálni, hogy minden körülmények között optimális legyen a motorkerékpár futóművének magassága és ezáltal geometriája, ami lényegesen megnöveli a motorozhatóság mellett a komfortot és a biztonságot.
A Nivomat rendszer természetesen rendelkezik a Német ABE típusbizonyítvánnyal.
A Wilbers termékek megvásárolhatóak a Magyarországi forgalmazó és szerviz partnernél az X-Bike motorosboltnál.
Az alábbi videó bemutatja a rendszert működés közben: